Συχνές Ερωτήσεις

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το τι είναι περιορισμένο στο δίκτυό μας

Απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις

Δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση που χρειάζεστε; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!

Shared Web Hosting

Συχνές ερωτήσεις που αφορούν τη λειτουργία του πακέτου φιλοξενίας σας

Από την στιγμή που θα κάνετε την παραγγελία σας ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί εντός 24 ωρών. Αν επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό , έχετε ένα περιθώριο 4 ημερών (από τη στιγμή ενεργοποίησης)να καταθέσετε τα χρήματα πριν ο λογαριασμός σας ακυρωθεί αυτόματα από το σύστημά μας. Μετά την κατάθεση δεν χρειάζεται να μας στείλετε κάποιο αποδεικτό. Η ενημέρωση γίνεται αυτόματα από το σύστημα της EUROBANK , αρκεί φυσικά να μην παραλείψετε να δηλώσετε τον «κωδικό παραγγελίας» στην κατάθεσή σας.

Η MultiHost σας παρέχει, σε όλα τα πακέτα, την δυνατότητα να βλέπετε τα e-mail σας μέσω Web (Web mail). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν πρέπει αναγκαστικά να βρίσκεστε στον υπολογιστή σας για να βλέπετε τα email σας. Aρκεί μόνο να βρίσκεστε κάπου με πρόσβαση στο Internet. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο webmail, χρησιμοποιήστε τα στοιχεία πρόσβασης που σας έχουν αποσταλεί στο mail με τίτλο: "MultiHost::Login Information" και ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
Για να ανεβάσ ετε τα αρχεία σας θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα: 1. Ανοίξτε το FTP πρόγραμμά σας ( εάν δεν έχετε πρόγραμμα FTP μπορείτε να κατεβάσετε το Filezilla από τη στήλη Downloads του κέντρου υποστήριξης https://www.multihost.gr/download/category/4/Ftp-Clients.html 2. Δημιουργήστε μια νέα FTP σύνδεση.
Για τα πακέτα φιλοξενίας με cPanel: Τα αρχεία της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να αντιγραφούν από τον υπολογιστή σας στον κατάλογο public_html του λογαριασμού φιλοξενίας σας. Μπορείτε να ανεβάσετε τα αρχεία σας με τη βοήθεια προγράμματος FTP ή με τον File Manager από το Control Panel του λογαριασμού φιλοξενίας σας. Στην ενότητα "downloads" https://www.multihost.gr/download/category/4/Ftp-Clients.html μπορείτε να βρείτε τo Filezilla, να το κατεβάσετε και να το εγκαταστήσετε στον υπολογιστή σας. Πρόκειται για ένα από τα πλέον δημοφιλή, αξιόπιστα και "Open Source" προγράμματα FTP.
Ονομάζεται το μέγεθος των δεδομένων σε MB που μεταφέρεται από την ιστοσελίδα προς τους επισκέπτες σας. Για παράδειγμα μια σελίδα των 1 MΒ με κίνηση 10.000 επισκεπτών το μήνα έχει μεταφορά δεδομένων 10 GB (10.000 MB).
Συνδεθείτε στο cpanel σας και επιλέξτε το εικονίδιο "PhpMyAdmin" . Επιλέξτε τη βάση σας απο αριστερά και στη συνέχεια επιλέξτε "SQL" απο το μενού δεξιά . Εδώ θα πρέπει να δώσετε την ακόλουθη εντολή: UPDATE `jos_users` SET `password` = MD5( 'new password' ) WHERE `jos_users`.`username` = "admin" ; Αλλάξτε το "new password " με τον κωδικό που θέλετε και επιλέξτε "Εκτέλεση".
Αν θέλετε να μεταφερθείτε σε ένα διαφορετικό πακέτο από αυτό που ήδη έχετε θα πρέπει να επικοινωνήστε μαζί μας είτε μέσω email στο support@multihost.gr με τίτλο "αλλαγή πακέτου φιλοξενίας", είτε δημιουργώντας ένα αίτημα υποστήριξης https://www.multihost.gr/support στο οποίο θα αναφέρετε το πακέτο που θέλετε να αλλάξετε και το πακέτο το οποίο θέλετε να αποκτήσετε καθώς και τη χρονική διάρκεια που θέλετε να έχει το καινούργιο σας πακέτο. Το νέο πακέτο ενεργοποιείται μέσα σε 24 ώρες. Προχωρούμε σε άμεση λήξη του πακέτου που είχατε , δημιουργούμε το πακέτο που επιλέξατε , υπολογίζουμε την διαφορά ανάμεσα στα δυο πακέτα και πληρώνεται τη διαφορά εφόσον το πακέτο είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο , ή πιστώνεστε την διαφορά εφόσον το καινούργιο πακέτο είναι μικρότερο από το αρχικό. Κατά την αλλαγή πακέτου δεν υπάρχει downtime και δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς.
Συνδεθείτε στην καρτέλα σας http://www.multihost.gr/clientarea.php Στο πλαίσιο "Παραγγελίες" θα δείτε τους απλήρωτους λογαριασμούς σας. Επιλέξτε τπροβολή του λογαριασμού σας. Στη σελίδα που θα εμφανιστεί θα δείτε τον αριθμό λογαριασμού της τράπεζας EUROBANK «0026.0427.81.0200308075» όπως επίσης και έναν αριθμό IBAN « GR6102604270000810200308075» . Από το combo box στο πάνω μέρος της σελίδας έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε- αλλάξετε τον τρόπο πληρωμής του λογαριασμού σας.

Λογαριασμοί, Χρεώσεις/Πληρωμές, Αίτημα Υποστήριξης

Συχνές ερωτήσεις που αφορούν τους Λογαριασμούς, της Χρεώσεις/Πληρωμές, Αιτήματα Υποστήριξης

Αιτήσεις για ακύρωση κάποιου λογαριασμού Hosting μπορούν να γίνουν online από την σχετική φόρμα που βρίσκεται στην διεύθυνση https://www.multihost.gr/clientarea.php. Στους Όρους Χρήσης μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την πολιτική ακύρωσης λογαριασμών και επιστροφής χρημάτων.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε πληρωμή της συνδρομής σας με τρεις διαφορετικούς τρόπους: α) Μέσω Πιστωτικής Κάρτας, β) μέσω PayPal, γ) μέσω κατάθεσης στην τράπεζα, 1) Επισκεφτείτε τη διεύθυνση https://www.multihost.gr και εισάγετε για username το email σας και για password αυτό που χρησιμοποιήσατε στην 1η παραγγελία σας. Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό, πατήστε το "Ξεχάσατε τον κωδικό σας;" link και θα σας αποσταλεί νέος κωδικός, 2) Στην κατηγορία διαχείρισης "Τα πακέτα μου", θα βρείτε τα πακέτα και τα domains σας με την ημερομηνία έναρξης και την ημερομηνία ανανέωσης, 3) Για να ανανεώσετε ένα πακέτο ή ένα domain, πατήστε πάνω στην "Ανανέωση" που του αντιστοιχεί, 4)Επιλέξτε Τρόπο Πληρωμής:
Κατά τις εργάσιμες ημέρες, αν η παραγγελία και εξόφληση γίνει μέσω κατάθεσης σε τράπεζα και μέχρι τις 14:30, ο λογαριασμός ανοίγεται αυθημερόν. Αν η πληρωμή γίνει μέσω πιστωτικής ή paypal, το πακέτο ανοίγεται αυτόματα την στιγμή της παραγγελίας. Μόλις ανοιχτεί ο λογαριασμός, σάς στέλνουμε email με αναλυτικές οδηγίες για τα επόμενα βήματα. Μετά την ενημέρωση των nameservers, χρειάζονται 4-48 ώρες για να ανοίξει το site μέσα από το domain σας. Από την πρώτη όμως στιγμή θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε το CPanel, να ανεβάζετε αρχεία στον server και να ανοίγετε το site μέσα από ένα προσωρινό URL που θα σας δοθεί.
Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας είναι η δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης. Με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθεί αυτόματα ο αρμόδιος και το πρόβλημά σας θα αντιμετωπιστεί άμεσα. Η διαδικασία υποβολής αιτήματος υποστήριξης είναι η εξής. Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας επιλέγετε από τον πίνακα με τίτλο "Ανοιχτά Αιτήματα Υποστήριξης " το κουμπί "Αποστολή αιτήματος υποστήριξης". Στη συνέχεια επιλέγετε ανάλογα με το θέμα του προβλήματός σας μια από τις εξής 3 επιλογές : "Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης" , "Τμήμα Πωλήσεων " ή "Τμήμα Υποστήριξης Ονομάτων Χώρου". Έπειτα δίνεται το θέμα του αιτήματός σας, τσεκάρετε την προτεραιότητα του , και αφού γράψετε το μήνυμά σας στο αντίστοιχο πλαίσιο επιλέγετε "αποστολή" . Εάν θέλετε να επισυνάψετε ένα αρχείο μαζί με το μήνυμα σας επιλέγετε "Choose file" για να βρείτε το αρχείο στον υπολογιστή σας.
Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης, για να αλλάξετε τα στοιχεία της καρτέλα σας θα πρέπει να επιλέξτε το εικονίδιο"Πληροφορίες Λογαριασμού". Στην καρτέλα που εμφανίζεται μπορείτε να κάνετε τις αλλαγές που θέλετε και να επιλέξετε "Αποθήκευση". Επιπλέον έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε: Τα στοιχεία μου: Βλέπετε τα στοιχεία της καρτέλας σας. Διαχείριση Επαφών: Μπορείτε να δείτε τις επαφές σας, εφόσον υπάρχουν Προσθήκη νέου προσώπου: Μπορείτε να προσθέσετε μια επαφή Αλλαγή Password:Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό εισαγωγής σας στην καρτέλα σας Αλλαγή ερώτησης ασφαλείας: Μπορείτε να αλλάξετε την ερώτηση ασφαλείας που έχετε επιλέξει
θα συνδεθείτε στην καρτέλα σας σαν πελάτης και απο το μενού δεξιά θα επιλέξετε "Τα domains μου". Στη συνέχεια θα επιλέξετε το domain που σας ενδιαφέρει και στο πλαίσιο "Nameservers" θα δηλώσετε τους nameservers του. Αφού κάνετε αποθήκευση θα χρειαστεί να περάσουν απο 1 έως και 72 ώρες για να ενεργοποιηθούν και να λειτουργεί σωστά.
Aπο το "Κέντρο υποστήριξης" και στη συνέχεια "Πληροφορίες λογαριασμού" https://www.multihost.gr/clientarea.php Τα στοιχεία εισαγωγής σας βρίσκονται στο email με τίτλο "Καλώς ήλθατε στη MultiHost.gr".
Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης, για να αλλάξετε τα στοιχεία της καρτέλα σας θα πρέπει να επιλέξτε το εικονίδιο"Πληροφορίες Λογαριασμού". Στην καρτέλα που εμφανίζεται μπορείτε να κάνετε τις αλλαγές που θέλετε και να επιλέξετε "Αποθήκευση". Επιπλέον έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε: Τα στοιχεία μου: Βλέπετε τα στοιχεία της καρτέλας σας. Διαχείριση Επαφών: Μπορείτε να δείτε τις επαφές σας, εφόσον υπάρχουν. Προσθήκη νέου προσώπου: Μπορείτε να προσθέσετε μια επαφή. Αλλαγή Password:Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό εισαγωγής σας στην καρτέλα σας Αλλαγή ερώτησης ασφαλείας: Μπορείτε να αλλάξετε την ερώτηση ασφαλείας που έχετε επιλέξει

Copyright © 2006 - 2019 - SmartMind - All Rights Reserved.