Δεν μπορούμε να στείλουμε e-mail ενώ λαμβάνουμε κανονικά

Εάν έχετε λάβει στά εισερχόμενά σας αυτό το μήνυμα:

=======================================================
From: Διαχειριστής συστήματος
Sent: Tuesday, July 15, 2008 9:28 AM
To: 'xxxxxxxxxxxxxxxxx'
Subject: Δεν παραδόθηκε:

Το μήνυμά σας δεν έφτασε σε μερικούς ή σε όλους τους παραλήπτες στους
οποίους απευθυνόταν.

Θέμα:
Αποστολή: 15/7/2008 9:28 πμ

Δεν ήταν δυνατή η επαφή με τους παρακάτω παραλήπτες:

'xxxxxxxxxxxx' στις 15/7/2008 9:28 πμ
550 [85.73.232.87] is in an RBL, see
http://www.spamhaus.org/query/bl?ip=85.73.232.87"
=========================================================

σημαίνει ότι ο λογαριασμός σας έχει μπλοκαριστεί ώς spam account. Μπορείτε να ελέγξετε εάν το ip που αναφέρεται
στο μήνυμα είναι το δικό σας πηγαίνοντας στην διεύθυνση www.whatismyip.com . Εάν δείτε το ίδιο νούμερο και έχετε
δυναμική ip απο τον παροχέα σας ίντερνετ, αρκεί να κάνετε επανεκίνηση το modem/router σας για να πάρετε καινούρια ip.
Σε περίπτωση που έχετε στατική ip πρέπει να μπείτε στο link που σας ήρθε στο μήνυμα σφάλματος και να κάνετε
"remove blocked IP".
Επίσης μπορέιτε να αλλάξετε τον διακομιστή εξερχομένων του προγράμματος αλληλογραφίας που χρησιμοποιείται, σε αυτόν
του παροχέα σας που στίς περισσότερες περιπτώσεις ΔΕΝ υποστηρίζει spam filtering οπότε τα mail σας θα φεύγουν κανονικά.

 

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Επίσης Διαβάστε

Creating an account in Outlook Express

The program for sending and receiving e-mails Outlook Express is pre installed in Windows version...

Δημιουργία λογαριασμού email στο Outlook Exress

Ρυθμίσεις για Outlook Express 5/6 Δημιουργία Λογαριασμού email Κάνοντας διπλό click στο...

Πως μπορώ να δω τα emails μου χωρίς να κάνω είσοδο στο cpanel μου;

Ανοίγετε έναν οποιοδήποτε Browser (Internet Explores, Firefox,Opera) και πληκτρολογείτε :...