Αίτημα Υποστήριξης

Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας είναι η δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης. Με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθεί αυτόματα ο αρμόδιος και το πρόβλημά σας θα αντιμετωπιστεί άμεσα. Η διαδικασία υποβολής αιτήματος υποστήριξης είναι η εξής.

Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας επιλέγετε από τον πίνακα με τίτλο "Ανοιχτά Αιτήματα Υποστήριξης " το κουμπί "Αποστολή αιτήματος υποστήριξης".

Στη συνέχεια επιλέγετε ανάλογα με το θέμα του προβλήματός σας μια από τις εξής 3 επιλογές :

"Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης" , "Τμήμα Πωλήσεων " ή "Τμήμα Υποστήριξης Ονομάτων Χώρου".

Έπειτα δίνεται το θέμα του αιτήματός σας, τσεκάρετε την προτεραιότητα του , και αφού γράψετε το μήνυμά σας στο αντίστοιχο πλαίσιο επιλέγετε "αποστολή" . Εάν θέλετε να επισυνάψετε ένα αρχείο μαζί με το μήνυμα σας επιλέγετε "Choose file" για να βρείτε το αρχείο στον υπολογιστή σας.

 

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Επίσης Διαβάστε

Αλλαγή των στοιχείων μου

Αφού συνδεθείτε...

Σύνδεση στην καρτέλα μου ώς πελάτης

Aπο το "Κέντρο υποστήριξης" και στη συνέχεια "Πληροφορίες λογαριασμού"...

Ανανέωση Domain

Θα σας αποσταλεί...

Πως θα αλλάξω τα στοιχεία της καρτέλας μου?

Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης, για να αλλάξετε τα στοιχεία της καρτέλα σας θα...