Θέλω να κατοχυρώσω ένα domain με στοιχεία διαφορετικά απο τα δικά μου, αλλά να προστεθεί στην δική μου καρτέλα.Τι πρέπει να κάνω?

Θα συνδεθείτε σας πελάτης στην περιοχή πελατών. Στη συνέχεια θα επιλέξετε απο το μενού δεξιά "Πληροφορίες Λογαριασμού".

Εκεί θα επιλέξετε "Προσθήκη Νέου Προσώπου" και θα δώσετε τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο θέλετε να κάνετε την κατοχύρωση. Μπορείτε εαν θέλετε να λαμβάνει ενημερωτικά emails σχετικά με το domain του να τσεκάρετε την επιλογή "Email για Domain" . Αφού κάνετε "Αποθήκευση Αλλαγών" θα επιλέξετε "Αρχική Σελίδα Κέντρου Υποστήριξης" και στη συνέχεια "Παραγγελία" , έτσι ώστε να προχωρήσετε στην κατοχύρωση του domain.

Θα ακολουθήσετε τα βήματα για την κατοχύρωση του domain και στο τελευταίο βήμα θα επιλέξετε απο το πλαίσιο "Στοιχεία Ιδιοκτήτη Domain" την επαφή που μολις δημιουργήσατε. Με αυτό τον τρόπο , το domain κατοχυρώνεται στα στοιχεία της επαφής , ανεξάρτητα απο το ποιός το διαχειρίζεται.

 

  • 0 Χρήστες που βρήκαν αυτό χρήσιμο
Ήταν χρήσιμη αυτήν την απάντηση;

Επίσης Διαβάστε

Ανανέωση Domain

Θα σας αποσταλεί...

Πως θα αλλάξω τα στοιχεία της καρτέλας μου?

Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης, για να αλλάξετε τα στοιχεία της καρτέλα σας θα...

Σύνδεση στην καρτέλα μου ώς πελάτης

Aπο το "Κέντρο υποστήριξης" και στη συνέχεια "Πληροφορίες λογαριασμού"...

Αλλαγή των στοιχείων μου

Αφού συνδεθείτε...